Κλείσιμο Θέσης

Το blog αυτό ολoκλήρωσε τον κύκλο του την Κυριακή 3 Ιουνίου 2007, ημέρα της γιορτής μου.
Το blog ήταν και είναι ένα προσωπικό ημερολόγιο που δεν αφορά τους πολλούς. Είναι μια ηλεκτρονική καταχώρηση κινήσεων μου στο χρηματιστήριο, που αφορούν μόνον εμένα. Η επικοινωνία με λίγους στενούς φίλους θα συνεχισθεί, είτε εδώ, είτε μέσω e-mail (w.a.s@mail.gr).
'Ομως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Και εδώ τραβάω μια γραμμή. Ασχολούμαι για περισσότερα από 20 χρόνια με το χρηματιστήριο και ήμουν πάντα μόνος στις αποφάσεις μου γύρω από την αγορά και πώληση μετοχών. Τα δίδακτρα αυτής της 20χρονης πορείας τα έχω πολλές φορές πληρώσει και στην Σοφοκλέους και στην Φρανκφούρτη και εσχάτως στην Wall Street.
Η κοινοποίηση των θέσεων μου είναι σχεδόν βέβαιο ότι δημιουργεί προβλήματα σε αρκετούς και ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα σε εμένα στο άμεσο μέλλον.
Με απλά λόγια δεν θέλω να μεταφέρω τον σταυρό του μαρτυρίου κανενός.
Επίσης δεν μου αρέσει να κυκλοφορούν στο internet ευρέως μέσω copy-paste οι θέσεις μου.
Τέλος δεν είμαι επαγγελματίας της αγοράς, ούτε δημοσιογράφος που να καλύπτετε πίσω από την ασυλία του.

Φυσικά αυτό το προσωπικό μου ημερολόγιο θα συντηρηθεί και θα γεμίζει τις σελίδες του, το ίδιο μεθοδικά όπως τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. θα ανοίγει σε τακτά χρονικά διαστήματα, μάλλον κάθε Παρασκευή βράδυ.

Ευχαριστώ τους φίλους του Trading-Cafe που με τιμούν με την παρουσία τους, και ιδιατέρως τον Dimigon και τον Γατο_με_απαλές_πατούσες.
Toν μήνα Μαιο έσθασαν εδώ κατά μέσο όρο 24 νέοι επισκέπτες κάθε μέρα και συνολικά η επισκεψιμότητα ξεπέρασε τους 2.000 χρήστες. To blog είχει αποκτήσει μόνον τον τελευταίο μήνα (ας μου επιτραπεί η έκφραση) 1.206 θαμώνες, οι οποίοι έρχονται και ξανάρχονται εδώ. To ρεκόρ επισκεψιμότητας έγινε την Κυριακή 13 Μαίου με 251 επισκέπτες.

Το top-10 της Ελλάδας είναι :
Athens 648
Galátsion 37
Keratsínion 31
Thessaloníki 30
Níkaia 25
Néa Smírni 21
Víron 20
Kalamáta 18
Kaisarianí 17
Kavála 14

Επίσης το blog έχει καθημερινά σημαντικούς επισκέπτες από το εξωτερικό με προεξέχουσα την Γερμανία, π.χ τις τελευταίες ώρες κατεγράφησαν oι εξής είσοδοι:
8 Stuttgart Baden-wurttemberg Germany
7 Bonn Nordrhein-westfalen Germany
5 Celle Niedersachsen Germany
5 Amsterdam Noord-holland Netherlands
4 Munich Bayern Germany
4 Bergen Niedersachsen Germany
2 Dusseldorf Nordrhein-westfalen Germany
2 Hameln Niedersachsen Germany

To blog έχει 4-7 subscribers κάθε μέρα.

Tα περισσότερα clik τα είχε η μετοχή της ΒΙΟΤΕΡ ακολουθούμενη από ΑΤΕ και ΑΕΓΕΚ.

Αρκετοί επισκέπτες ήρθαν εδώ ακολουθώντας φιλικά link (που ευχαριστώ θερμά):
trademania 53
biz-analyst 39
tradenews 32

Από εδώ έφυγαν σε ένα μήνα μέσω 1.241 κλικ (σε αντίστοιχα link που βρίσκονται στην δεξιά πλευρά) αντίστοιχος αριθμός επισκεπτών. Τα πρώτα 3 είναι:
trademania 62
grinvest 55
tradenews 52

Επίσης στο blog πατήσατε μέχρι τώρα 243 κλικ στις διαφημήσεις της Google που θα διατεθούν λίαν συντόμως σε κοινό σκοπό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
GreekBloggers.com